Bloggarkiv

fredag 3 februari 2017

Man är tillbaka till slut

Hejsan
alltså gud vad längessen man ha ej använd denna sida XD
borde skämmas men ändå är man glad att man ha hittat den till slut.

det som ha hänt sen sist är följande:
1jag ha varit med en hjärtkrossande upplevelse
2. var med om en tandkrossande upplevelse
3. ha jobbat inom 7 olika yrke och känt på hur det är att leva med sträng ekonomi.
4. fixat egen bostadsrätt utan bostadslån
5. varit med på tv
6. pluggat på univeritet och skaffa många minne, både bra och dåliga
7. fallit för en person som dumpar en men sedan kommer tillbaks i ens livet, nu så ska man vinna hennes hjärta igen.
8. varit i Finland, fattas bara Norge och island så ha man varit i alla nordiska länder.
9. blivit känd inom konvent världen i Sverige som stor samlare.
10. börjat gå på diet och gyma seriös. ha vägt 166kg som mest just nu väger man 141kg mitt mål är 100kg

så vad ska jag göra nu då med denna blogg.
jag kommer uppdatera mer ofta nu när man ha en podcast/Youtube med en partner
och målet är att man ska vara en journalist inom nördkultur som kan analysera och uppskatta saker och händelser som sker utan att färgmåla det inom politiska ramar.

kommer reviewa anime och manga i allt mer ökande takt , ska göra en snabb och djup analys av alla serie både på manga och anime.

spel kommer man göra stream samt gameplay där min fokus kommer ligga vid spel som sällans tas upp av nördkulturen samt fight och rpg spel.

har ni request osv, sprid och kommentera denna blogg tack
samt att ni kan hjälpa via patreon
https://www.patreon.com/nordhornan

Med vänlig hälsning Ivan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar