Bloggarkiv

söndag 19 september 2010

manga review Nr 1 KIMI NO IRU MACHI (A Town Where You Live) by Seo Kouji


denna manga är gjord av samma person bakom Suzka manga mästerverken (som jag kommer göra review på snart) och är känd som romance drama prince manga arist,
handlingen är precis efter slutet av Suzuka manga med nya karactärer som förnya känslor och visa nya drama som är underhållande och hjärtgripande.
en kille hjärta är som en väg som kan ta olika svängar och ha saker på vägen som han eller nån annan måste ta bort framör honom för att han ska kunna fortsätta framåt och hitta sin rätta kärlek.

Seo sensei är en av mina favoriter som manga och har läst alla hans manga och verk, dem alla är jordnära med drama och kärleksfulla uttryck som kan få en tår ut ur mig varje gång jag läser det,
man fastnar för handling och dramat som det ebjuder och hoppas på att den kommer ut i engelska format så jag kan ha den i min samling

jag ger i betyg denna verk
manga: 8/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar